Na co se nás nejčastěji ptáte (FAQ)

Sepsali jsme pro Vás odpovědi na otázky, které nám nejčastěji pokládáte. Pokud jste odpověď na svou otázku nenašli, neváhejte nás kontaktovat !

Ještě jsme u vás nenakupovali. Je nutná registrace? Prodáváte i bez IČ? Zobrazit

V našem e-shopu si registraci vytvářet nemusíte. Pokud tak však učiníte, urychlíte si příští objednávku.
Nakupovat můžete i bez IČ. Výjimku tvoří chemikálie, které z legislativních důvodů spotřebitelům (bez IČ) prodávat nemůžeme, a některé další produkty, které jsou určeny pouze pro profesionální použití.
Platit u nás můžete online kartou rovnou v e-shopu, zálohovou fakturou, dobírkou, anebo v případě, že zvolíte osobní odběr na naší prodejně v Praze, tak i hotově.

Lze zboží objednat telefonicky? Zobrazit

Telefonické objednávky nepřijímáme. Po telefonu Vám rádi poradíme a zodpovíme Vaše dotazy. Pro objednávku využijte náš e-shop nebo e-mail. Předejdeme tak případným nepřesnostem.

Jaká je minimální výše objednávky? Zobrazit

Minimální výše objednávky v našem e-shopu je stanovena na 500 Kč bez DPH. Cena dopravy se do této částky nezapočítává.

Za jak dlouho mi doručíte zboží? Zobrazit

Skladem držíme cca 30 % nabízených produktů. Další produkty máme na externích skladech, některé však objednáváme až na základě Vaší objednávky. Umožňuje nám to nabízet široký sortiment a zároveň přizpůsobovat objednávky Vašim požadavkům. Orientační termín dodání je uveden v e-shopu u každého produktu. Přesnější termín dodání je vždy uveden v potvrzení objednávky, které Vám zašleme do e-mailu. V případě, že by se doručení zásilky zdrželo, budeme Vás o tom informovat.

Můžete mi poslat i část zboží z objednávky? Zobrazit

Ano, vždy na základě domluvy. V případě zájmu o toto řešení nás neváhejte kontaktovat .

Lze u vás požádat o individuální cenovou nabídku? Zobrazit

Ano, je to možné. Můžete využít dva způsoby:

1. můžete požádat prostřednictvím e-shopu. Tento způsob můžete využít pouze v případě, kdy hodnota zboží převyšuje částku 10 000 Kč bez DPH – v prvním kroku nákupního košíku se objeví zaškrtávací pole „Mám zájem pouze o cenovou nabídku“ (více se dozvíte v našem blogovém příspěvku Poptávejte jednoduše – poptávejte on-line!). Dále s Vámi budeme komunikovat výhradně e-mailem. Pošleme Vám cenovou nabídku a na jejím základě můžete e-mailem objednat požadované zboží. Individuální cenová nabídka se nezobrazuje v e-shopu. K jejímu vyřízení prosím komunikujte s produktovým specialistou, který Vám ji zaslal.

2. zašlete žádost e-mailem.

Mohu si objednat chemikálie bez IČ? Zobrazit

Z legislativních důvodů to není možné. Chemikálie, které prodáváme, jsou určeny pro profesionální použití a jejich obaly nesplňují legislativní nároky pro prodej spotřebitelům. U některých chemikálií (prekurzory výbušnin a ethylalkohol) Vás také požádáme o vyplnění povinných formulářů .

Zasíláte chemikálie nebo si je musím vyzvednout osobně? Zobrazit

Chemikálie zasíláme prostřednictvím smluvního dopravce TopTrans, není tedy nutný jejich osobní odběr.

Proč musím k některým chemikáliím vyplňovat formulář? Zobrazit

Pokud u nás budete objednávat ethylalkohol (líh) , na základě ustanovení § 42 Zákona č. 307/2013 Sb., o povinném značení lihu, Vás požádáme o vyplnění Prohlášení odběratele o povinném značení lihu. I k  prekurzorům výbušnin je podle Nařízení (EU) 2019/1148 potřeba vyplnit Prohlášení zákazníka k prekurzorům výbušnin. Bez vyplnění prohlášení Vám tyto chemikálie nemůžeme prodat. Prohlášení jsou platná 1 rok.

Co znamenají u chemikálií zkratky č. a p.a.? Zobrazit

Tyto zkratky obecně označují čistotu a kvalitu chemikálie.
č. = čistý: obsah základní látky je min. 98 %, fyzikální vlastnosti (bod tání, bod varu, hustota a index lomu) se liší jen málo od literárních údajů, jednotlivé nečistoty (které by mohly ovlivnit předpokládané použití) jsou přítomny v setinách procenta, látka by neměla obsahovat mechanické nečistoty
p.a. = pro analýzu: obsah základní látky se pohybuje obvykle mezi 99,0 – 99,8 %, fyzikální vlastnosti odpovídají literárním údajům, jednotlivé nečistoty jsou přítomny jen v tisícinách procenta, látka nesmí obsahovat mechanické nečistoty

Dodáváte k chemikáliím i bezpečnostní listy? Zobrazit

Ano, přijdou Vám v elektronické podobě e-mailem. Stáhnout si je můžete i v našem e-shopu. Na vyžádání Vám je můžeme poslat vytištěné v zásilce se zbožím.

Jaký dopravce mi přiveze zásilku? Využíváte Zásilkovnu a Českou poštu? Zobrazit

Zásilku Vám přivezeme naší dopravou nebo smluvním dopravcem TopTrans. Zásilkovnu ani Českou poštu vzhledem k charakteru zasílaného zboží nevyužíváme. Zásilku na dobírku můžete zaplatit dopravci hotově nebo kartou.

Mohu dopravci dobírku zaplatit kartou? Zobrazit

Ano, dopravce přijímá platby kartou i v hotovosti.

Dodáváte zboží i na Slovensko? Zobrazit

Zboží na Slovensko zasíláme, využíváme služeb dopravce TopTrans. Výjimku tvoří chemikálie, které z legislativních důvodů mimo ČR nedodáváme. Cenu dopravného na Slovensko stanovujeme individuálně (ceny dopravy v e-shopu jsou platné pouze pro ČR). Na Slovensko nezasíláme zboží na dobírku, možná je pouze platba předem na zálohovou fakturu. Státním institucím, školám a stálým zákazníkům poskytujeme možnost platby bankovním převodem se splatností.

Můžete mi vystavit fakturu v EUR? Zobrazit

Ano, na vyžádání Vám vystavíme fakturu v EUR.

Je možné platit fakturu bankovním převodem? Zobrazit

Ano, umožňujeme to našim stálým zákazníkům. Faktura má obvykle 14denní splatnost.

Odeslal/a jsem objednávku a nepřišlo mi potvrzení. Zpracováváte moji objednávku? Zobrazit

Pokud jste odeslal/a objednávku a v prohlížeči se objevila zpráva, že Vaše objednávka byla odeslána ke zpracování, tak je pravděpodobně vše v pořádku a nejpozději následující pracovní den Vám přijde e-mailem potvrzení objednávky z našeho obchodního oddělení.
Pokud Vám potvrzení objednávky z našeho obchodního oddělení nepřišlo, tak jste pravděpodobně objednávku nedokončil/a. V tomto případě nás kontaktujte .

Je u vás možný osobní odběr? Zobrazit

Ano, předem objednané zboží si můžete na základě výzvy k odběru vyzvednout na naší prodejně v Praze (výdejní místo). Najdete nás v ulici K Žižkovu 9 (v areálu naproti budovy Sazky). Otevřeno máme od pondělí do čtvrtka 8 – 12 a 13 – 17 hodin a v pátek 8 – 12 hodin.

Máte kamennou prodejnu? Zobrazit

Ano, v Praze provozujeme maloobchodní prodejnu se základním sortimentem chemikálií, laboratorních potřeb a spotřebního materiálu pro laboratoře. V nabídce naleznete více než 600 položek laboratorního skla, porcelánu a plastů. Nechybí ani kovové pomůcky a teploměry. Kompletní sortiment maloobchodní prodejny a stav zásob je k nahlédnutí v souboru ke stažení "Aktuální stav zásob na naší prodejně".
Upozornění: Chemikálie prodáváme pouze podnikajícím fyzickým (s přiděleným IČ) nebo právnickým osobám.
Najdete nás v ulici K Žižkovu 9 (v areálu naproti budovy Sazky). Otevřeno máme od pondělí do čtvrtka 8 – 12 a 13 – 17 hodin a v pátek 8 – 12 hodin. Platit můžete hotově nebo kartou. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420 777 913 387.

Lze zboží vyzvednout osobně v Brně? Zobrazit

Ne, osobní odběr v Brně už není možný. Rádi Vám zboží zašleme.

Pokud v e-shopu uvádíte, že máte zboží skladem, tak pro něj můžu hned vyrazit? Zobrazit

Ne, Vaši objednávku musíme nejprve zpracovat a doručit na prodejnu (výdejní místo). Teprve pak Vám pošleme výzvu k odběru. Nejčastěji to bývá druhý až třetí den po objednávce.

Kde si mám zboží osobně vyzvednout? Pod Harfou nebo K Žižkovu? Zobrazit

Objednané zboží si můžete na základě výzvy k odběru vyzvednout v naší prodejně v Praze, kterou najdete v ulici K Žižkovu 9 (v areálu naproti budovy Sazky). Otevřeno máme od pondělí do čtvrtka 8 – 12 a 13 – 17 hodin a v pátek 8 – 12 hodin.

Jak zjistím, že je má objednávka připravena k vyzvednutí? Zobrazit

V okamžiku, kdy bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, Vám odešleme e-mail s výzvou k odběru. Součástí e-mailu jsou případně i bezpečnostní listy k chemikáliím, certifikáty, návody apod. Při osobním odběru můžete platit hotově nebo kartou. Najdete nás v ulici K Žižkovu 9 (v areálu naproti budovy Sazky). Otevřeno máme od pondělí do čtvrtka 8 – 12 a 13 – 17 hodin a v pátek 8 – 12 hodin. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420 777 913 387.

Lze zboží vrátit bez udání důvodů? Zobrazit

Možnost vrátit zboží bez udání důvodů mají výhradně spotřebitelé za splnění podmínek uvedených v našich Obchodních podmínkách . Formulář pro spotřebitele najdete zde.

Musím si odebrat celé balení? Nešel by jen jeden kus? Zobrazit

U některých produktů je to možné. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat .

Nabízíte k přístrojům i servis? Zobrazit

Ano. Naše firma provádí záruční i pozáruční servis laboratorní přístrojové techniky. Zajišťujeme také servis laboratorní měřicí a analytické techniky WTW a nabízíme i regeneraci sond k těmto přístrojům. Pokud cokoli potřebujete, neváhejte nás kontaktovat.


Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, neváhejte nás kontaktovat !

Přihlášení k Vašemu účtu